[OT] Prodej nemovitosti

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Září 21 12:11:31 CEST 2015

Najit si modelovou smlouvu z netu nemusi zpusobit problem hned v okamziku
prodeje. Muze to ale zpusobit problem za nekolik let, az kupujici napriklad
narazi na nejaky problem a bude se snazit zahojit na prodavajicim - treba na
zaklade nejakeho opomenuteho vymezeni odpovednosti. Par objektu jsme za
minuleho zakoniku kupovali / prodavali a vetsinou mi prislo ze ty modelove
smlouvy z netu maji i mensi realitky :-)

Druhy problem smluv z realitky je ten ze primarne osetruji rizika plynouci
pro ne, rizika plynouci z obchodu pro kupujiciho nebo prodavajiciho osetruji
velmi laxne, pripadne vubec. Jeden priklad za vsechny o notari co
zproneveril (pardon, spatne investoval) penize z uschovy plni novinove
zpravy uz nekolik let.

Ve finale mi prijde ze usetrit nekolik tisic za pravnika u transakce za
nekolik milionu nestoji za to. Ale kdo chce kam... :)

Pokud to budete inzerovat sam, doporucuji investovat do druheho mobilu a
predplacene SIMkarty a vse (az do vazneho konce) resit vyhradne pres to. Po
zverejneni nabidky je nejlepe mit den volno protoze bude volat hafo lidi -
Pravda, vetsinou realitky :-))

Dalsi vec pokud to budete inzerovat sam, pocitejte s tim ze tam na kazdou
prohlidku budete muset osobne. Coz muze byt dost opruz, zejmena s chovanim
nekterych zajemcu kteri schuzku ve tri povazuji za neco kam se da dorazit ve
ctyri... a tak. U realitky se da cast tohoto opruzu prehodit na ne (a ano,
stoji to nejake penize z provize).

A posledni vec ohledne rychlosti prodeje - zalezi na lokalite, dobe a cene.
Informace o tom jak nekdo pres server prodal do tydne nemaji valnou
vypovidaci hodnotu - pred dvema lety se neprodavalo skoro nic, pred "krizi"
se prodalo skoro cokoliv.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu