[OT] Prodej nemovitosti

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Září 18 14:11:28 CEST 2015

Moje kamarádka prodala bez realitky byt o 300 tis. lépe. a ještě ráda
zaplatila realitce pokutu.
Garsonky, které jsme prodávali za 1,5 mil. tak nám realitky nabízely 1,1
mil. Lokalita - Praha 4.
Tak zvažte. Všechny tři jsme prodali velmi rychle. Byly to byty o dvou
místnostech udělané z chodby a z bývalé kočárkárny.
Jindra Polívka