[OT] Prodej nemovitosti

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Září 18 14:46:04 CEST 2015

Záleží na lokalitě, pokud je to aspoň trochu atraktivní, tak přes Bazoš. My jsme takto prodali během týdne. Případně bych doporučil zaplatit si inzerát na Sreality. Na realitky hodit fakáče, je to banda zmrdů, čest výjimkám, zatím jsem žádnou nepotkal...
Smlouvy si nechat napsat od advokáta, vyjde to na pár tisíc včetně úschovy, vyškovsko, prostějovsko a okolí můžu předat kontakt na jednu slušnou paní.
Kupujícím pak silně nedoporučte Modrou pyramidu, to je taky materiál. Ušetříte si tím všichni nekolik měsíců vyřizování a nervů.