detekce vody v trubce

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Září 14 13:09:00 CEST 2015

Teda nic ve zlým, ale Vy máte starosti. Když už je to zalité, oběhovka
vzduch vytlačí. Pokud potřebujete za provozu najít, kde je zalitá
trubka, je nejlepší to rozdovádět na trošku vyšší teplotu a pak snadno
infrateploměrem trubku najdete tak, že prostě jezdíte teploměrem po zemi
v požadovaném místě. Obvykle je to velmi snadné a najdete trubku s
přesností na 1cm.

Martin Záruba