detekce vody v trubce

Pondělí Září 14 13:40:56 CEST 2015

Samosřejmě že už nepotřebuju hledat jestli je v trubce voda. Jednou jsem
to naplnil a ověřil že asi po půl hodině běhu oběhového čerpadla všude
je a věřím, že to tak bude vždycky. Někde mám trubky zmapované -
nafocené, ale né všude. To jen kdyby někdy někoho napadlo vrtat do
podlahy díry - např. až se budou dělat zabudované skříně. S tím
infrateploměrem mě to nenapadlo.