Re: OT: Tarifní revoluce

Sobota Říjen 31 09:55:36 CET 2015

Nojo, to je všechno hezké a úřad stejně nakonec rozhodne, jak se mu
zlíbí. Ale zajímala by mě jiná věc. Možná jsem z malého města a tedy
ledacos nechápu. Ceny energie pro malo a velkoodběratele by měly být v
nějakém rozumném poměru. A to i s dalšími poplatky na distribuci a
podporu obnovitelné energie. Zdražení energie (včetně souvisejících
poplatků) přece nemůže zdražit energii velkoodběratelům, protože náš
průmysl by se stal ne konkurence schopný. Takže těm velkým se to nechá a
malým se to zdraží?
A jak vlastně fungují překupníci s elektrikou? Myslel jsem že tak, že se
přihlásím jako velkoodběratel a budu energii koupenou ve velkém
přeprodávat celému městu. Pak by z principu manipulace s poplatky nebyla
možná. Nebo jsem něco pochopil špatně?
Anděl