Re: OT: Tarifní revoluce

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Říjen 31 09:59:23 CET 2015

Zběžně jsem se na to koukal a srovnával s ceníkem ČEZ na rok 2015. Podle mě
mají v tom ERÚ chybu v nadpisu "z   ceny   za  příkon  podle  jmenovité
proudové  hodnoty  hlavního  jističe  před  elektroměrem, jehož výše v
Kč/A/měsíc činí" Ty ampéry tam nemají být a platí celková cena v tabulce.
Každopádně i tak se jedná o zdražení.
Karel M.