Lenovo pri pripojeni nabijeni vypne podsviceni displeje

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Středa Říjen 14 16:21:27 CEST 2015

Zdravim pritomne.

Rad bych se zeptal, zda jste se nekdo nesetkal a treba vyresil nasledujici problem s notebookem Lenovo B50-30 a WIN10. Notebok funguje celkem slusne pouze do te doby, nez se kvuli nabijeni pripoji adapter. V tom okamziku obrazovka zcerna, proste uplne se vypne podsviceni. Na displeji je naznakem videt, ze tam neco je, nicmene jako cernoch v tunelu. Osobne si myslim, ze kdyz tam byly WIN8.1, tak to nedelao. Tento problem nastal dle meho nazoru az po instalaci Win10, ktera probihala pri provozu na baterky. Po instalaci jsem notebook odvezl zakaznikovi a az mu dosla baterka a chtel ji nabit, tak prislo obdobi temna. Techsupport LENOVO radi vratit se zpet na Win8, nicmene osmicky jsou katastrofalni a desitky uz jsou pritulnejsi. Nevite nekdo nejaky figl co s tim? Podotykam, ze vratit se zpet na Win8 se mi nechce ale asi mi nic jineho nezbyde. Osobne bych spis cekal, ze podsviceni se vypne pri provozu na baterie kvuli setreni baterie, ale opak je pravdou. Pokud se adapter odpoji, displej se pekne rozsviti. No proste pakarna. Moznosti napajeni a ruzne setrici rezimy jsem prolezl krizem/krazem, ale na nic jsem neprisel.

Zaplik