Lenovo pri pripojeni nabijeni vypne podsviceni displeje

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Říjen 14 20:46:47 CEST 2015

Blbá otázka - zaplá nabíječka a zahájit bootování - zhasne to v biosu?
při bootu?

Potom někdy bejvá zapnutý profil pro baterku a profil pro nabíječku,
normálně má pro nabíječku plnej jas a pro baterku poloviční, ale třeba
to máš obráceně.
Když to ještě nebylo leninovo, ale ibm, tak se to jmenovalo "PoerPlay"