3D tisk robotického pavouka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 13 20:55:45 CEST 2015

Ano, já v podstatě nechcu ani jednu. Stále si pohrávám s myšlenkou
nějaké "levnější" CNC frézky ( teď jsem viděl Eggenfeldenu na setkání -
cena 650 Euro, dělalo to i krásné plošňáky )
a adaptaci na 3D tisk by snad nemusel být takový problém.
Jsem rád za zkušenosti uživatelů, ideálně ve srovnávacím testu. Někteří
jedinci ( vlastníci) toho, či onoho stroje nedokážou úplně objektivne
popsat případné nedostatky, protože jednoduše nemají s čím srovnat.
JaKub