Re: 3D tisk robotického pavouka

Petr Hronek trit na atlas.cz
Středa Říjen 14 20:33:00 CEST 2015

Chameleon glue (fialová lepící tyčinka) ;-)
¨
Petr

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 14, 2015 7:05 PM
Subject: Re: 3D tisk robotického pavouka

Původní zpráva ze dne 14.10.2015 od Aleš Novák:

> Tak presne tohle nadzvedavani okraju mi to dela taky. Kdyz je krajni
> housenka castecne ve vzduchu, tak se ten okraj ohne nahoru. V
> takovem pripade musim u tisku sedet a hned za hlavou to jeste za
> tepla srovnat do roviny vhodne velkym kovovym predmetem. Zatim nevim
> co s tim. Tisknu z PLA.

Snížit teplotu hotendu, co to jen jde, současně tedy snížit rychlost
tisku, zapnout ventilátor chlazení plastu PLA na maximum.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz