Re: 3D tisk robotického pavouka

František Burian BuFran na seznam.cz
Úterý Říjen 13 21:18:31 CEST 2015

Já jsem do alba na nějž jsem posílal odkaz poprvé doplnil fotky z Rebelu z
JRC, jsou to ty černé.

Jen oproti JRC jsem musel přidat dochlazovací ventilátor jedoucí na 100%.
Výtisky se celkově povedly, pan Král bude mít co testovat v bílé i černé :-)
)

Jdu nafotit malý bonus který i mě překvapil čeho je Rebel bez podpory
schopen. (Rozuměj bez podpory jiného materiálu / generované podpory stejného
materiálu). Přihodím ho tam

Franta

---------- Původní zpráva ----------
Od: Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 13. 10. 2015 20:55:58
Předmět: Re: 3D tisk robotického pavouka

"

Ano, já v podstatě nechcu ani jednu. Stále si pohrávám s myšlenkou nějaké
"levnější" CNC frézky ( teď jsem viděl Eggenfeldenu na setkání - cena 650
Euro, dělalo to i krásné plošňáky )
a adaptaci na 3D tisk by snad nemusel být takový problém.
Jsem rád za zkušenosti uživatelů, ideálně ve srovnávacím testu. Někteří
jedinci ( vlastníci) toho, či onoho stroje nedokážou úplně objektivne popsat
případné nedostatky, protože jednoduše nemají s čím srovnat.
JaKub