ze sa na to uz nevyserem...

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 7 12:41:12 CEST 2015

 7.10.2015, 12:17:29

Vetsina soucastnych ceskych podnikatelu, zacinala v 90. letech.
Coz byla pro podnikani idilicka doba, mj. take proto, ze kdyz
podnikatel potreboval slusneho zamestnance, stacilo mu vyjit na ulici
a tam sebrat nejakeho z chodniku, kde se dotycny octnul pote, co jeho
matersky soc. podnik, po vytunelovani pricinlivym managmentem,
zkrachoval.
90. jsou davno pryc, mnoho z tech puvodnich dobrych zamestnancu je v
duchodu a ostatni jsou na celkem stabilnich mistech. Takze mit dneska
slusneho zamestnance znamena, ze je treba jej nalakat, motivovat,
ohodnotit. Jenze mnoho sefu, predevsim v mensich firmach, je mentalne
furt v polovine 90. a tak misto toho jen breci, ze to co je na chodniku,
je totalne nepouzitelne.
Abych jen neprskal na neschopnost sefu, neprilis pruzny system
pracovniho prava a nutnost nekonecneho boje, se stale silici byrokratickou
hydrou, jim jiste dava dost zabrat, takze na to ostatni jim uz asi nezbyva
mnoho sil.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz