ze sa na to uz nevyserem...

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Středa Říjen 7 10:27:18 CEST 2015

Ono možná (ze strany firem) ani není co hodnotit, protože absolventi
technických škol asi končí v nějaké černé díře nebo aspoň v jiném oboru či
na jiném kontinentu :-) Pracovně potkávám hlavně konstruktéry a
programátory (a dobré), ale žádný z nich ten obor ve kterém pracuje
nevystudoval :-)

Aleš Procháska