ze sa na to uz nevyserem...

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Říjen 7 06:38:24 CEST 2015

// Takže zbývají firmy, jejich zástupci, majitelé atd. A tady bych viděl reálnou možnost nápravy. Pořádají se různá setkání lidí z firem a zástupců škol. Jejich problémem je, že ze strany firem nejsou upřímné. Ještě jsem neviděl, že by bylo tvrdě konstatováno, že výstup ze školy je v podstatě zmetek. Zato stížností mimo takové setkání jsem slyšel mnoho. Zkuste se nad tím zamyslet.
 Král

tak pres firmy(dnesni) bych to reseni taky moc nevidel ...
dnes neni dulezite delat "praci" , ale druzit se, diskutovat, koucovat, prezentovat, osobne si stanovit ukoly a ty si pak osobne zhodnotit atd. + vyplnovat, vyplnovat, vyplnovat .
podle toho vypada i nabor novych "kusu" .. nutnost napsat zivotopis jak superman a po prijeti do prace se zaclenit do teamu a bejt "firma" ..

mozna az lide co neco umeji postupne odejdou z tehle firem a zalozi si svoji, tam bude v budoucnu sance ...

tomik.