[!!Mass Mail]Re: OT Pneu v TP

Středa Listopad 4 09:31:19 CET 2015

Petře a prosím Tě (jakožto profíka) u které části z obsahu lékárničky by při běžném použití mohla vadit prošlá expirace?
Nemám na mysli 20 let ale třeba 1-3 roky?

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Kubáč
Sent: Tuesday, November 03, 2015 6:03 AM
To: HW-news
Subject: [!!Mass Mail]Re: OT Pneu v TP

> A docela si dokážu představit, že někdo lékárničku vybalí, protože
> potřebuje jednu náplast, a budou ho buzerovat, že má lékárničku
> rozbalenou a nekompletní.

Ja vozim lekarnicek vice - jednu novou a nekolik nedavno proslych, protoze u rozdrcenych nohou a rukou je jedno jak stary je obvaz, kterym se stavi tepenne krvaceni. Nicmene policajti kdyz nic nenasli velice na mne zkouseli "pokutu" za 2 prosle lekarnicky a dali pokoj az jsem razne prohlasil, ze tady je lekarnicka nova - cerstve zabalena - a co dalsiho vozim v aute neni jejich vec.

Stejne agresivne reagovali na dve sady zarovek - kdyz jsem prohlasil - tato s napisem "DACIA-LOGAN" je pro policii - a z teto se skutecne berou zarovky.

Zdravi Petr Kubac