[!!Mass Mail]Re: OT Pneu v TP

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Středa Listopad 4 10:15:53 CET 2015

Petr nejsem, tak snad to bude stačit.
1-3 roky není problém vůbec s ničím.

Po hodně dlouhé době by mohl být problém s tím, že gumové věci
(rukavice, škrtidlo) zpuchří, ale mám doma nějaké staré škrtidlo a
změnu jsem zatím nepozoroval. Navíc rukavice jsou zabalené, tak se ta
degradace omezí.
Pak může přestat lepit náplast. Zranění na které stačí náplast není
pravděpodobně životu nebezpečné.

Ztráty sterility se rozhodně bát nemusíte, s případnou infekcí si
doktoři poradí podstatně snáz než se ztrátou krve neošetřeného
pacienta. Podstatné je aby někdo pomohl, a vůbec nezáleží na tom
jestli použije předepsaný obvaz s několika certifikáty od EU nebo
špinavé roztržené tričko. Ani červené trenýrky by nevadily ;-)

Samozřejmě v případě použití lekárničky s propadlou expirační dobou
musíte počítat s tím že Vás přeživší pacient bude žalovat o náhradu
újmy na zdraví ve výši asi tak poloviny státního rozpočtu a doživotní
rentu i pro své vnuky, protože jste tím spáchal zločin proti lidskosti
a celá rodina utrpěla duševní otřes s trvalými následky.

Tomáš