OT Pneu v TP

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Listopad 3 06:02:51 CET 2015

> A docela si dokážu představit, že někdo lékárničku vybalí, protože
> potřebuje jednu náplast, a budou ho buzerovat, že má lékárničku
> rozbalenou a nekompletní.

Ja vozim lekarnicek vice - jednu novou a nekolik nedavno proslych, protoze u
rozdrcenych nohou a rukou je jedno jak stary je obvaz, kterym se stavi
tepenne krvaceni. Nicmene policajti kdyz nic nenasli velice na mne zkouseli
"pokutu" za 2 prosle lekarnicky a dali pokoj az jsem razne prohlasil, ze
tady je lekarnicka nova - cerstve zabalena - a co dalsiho vozim v aute neni
jejich vec.

Stejne agresivne reagovali na dve sady zarovek - kdyz jsem prohlasil - tato
s napisem "DACIA-LOGAN" je pro policii - a z teto se skutecne berou zarovky.

Zdravi Petr Kubac