OT: ach ta dnesni mladez

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Květen 19 11:22:05 CEST 2015

Na tyhle pivní dýchánky s kolegy většinou nosím:
https://www.google.cz/search?q=Jammer&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=MQBbVfeMEYL9ywPA5ID4Bg&ved=0CC4QsAQ&biw=1344&bih=731
Stačí 3G, Wifi a LTE pásmo, na EDGE nikoho  surfovat nebaví.
Jak zjistí, že NET nejde, už tu placku nikdo z kapsy nevyndá... :-)
Ale jinak je to ve stejném stylu , jako níže :-(