ach ta dnesni mladez

Galloth lordgalloth na gmail.com
Úterý Květen 19 09:28:20 CEST 2015

Ja jsem dlouho chytrý telefon nechtěl, ale teď ho mám a jsem s ním
spokojený. Volat se s tím dá, ale hlavně se na tom dá číst. Je totiž ještě
dost malý na to, abych ho mohl nosit po kapsách, ale má zároveň dobrý
displej abych něco přečetl. Takže když čekám na šalinu, co jede za deset
minut, tak prostě vytáhnu a počtu emaily, nebo nějakou zajímavost, pak ho
hodím do kapsy a jdu.

Zkoušel jsem takto používat čtečku nebo papírové věci. Papír byl v pohodě,
akorát jsem si musel pořád tisknout ty zajímavosti, což mi přijde jako
škoda papíru. Vytahovat čtečku na deset minut mi přišlo vždy strašně
nepraktické (přehrabovat se v tašce na zastávce, riskovat, co zase
vypadne,...)

Honza