Levny kabel 3x0,08 - 3x0,3

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Květen 4 21:18:33 CEST 2015

Tak isto, mam ich v praci v jednom zariadeni, ktore sa zapina denne od
roku 2006 a s konektormi nebol problem. Ten rok je zhruba koniec
obdobia, kedy som od nich kupoval suciastky do prace.
Problem je cele GM. Kvalita ich sortimentu kolise - pod tym istym
oznacenim jeden tyzden kupim 7805 od onsemi, dalsi tyzden zas nejake
cinske sragory; necudoval by som sa keby to tak bolo aj s konektormi.