Levny kabel 3x0,08 - 3x0,3

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 4 22:43:04 CEST 2015

A čím to máte nakrimpované? Je to nakrimpováno dobře?
A jak se projeví ty problémy - zvýšeným přechodovým odporem
nebo nějakým mžikovým odpojováním (to by ale snad dělalo jen
při vibracích zařízení)?

Kontakty i piny jsou pozlacené, a přítlačný kontakt v té dutince
je docela velký (i když je jen z jedné strany pinu).
Navíc při krimpování není problém ho ještě trochu víc napružit.
Nějak mě nenapadá, proč by to mělo dělat problémy.
Už jsem jich dost použil, i když v nepříliš důležitých aplikacích.
Ale zrovna teď jsem je navrhl do jednoho zařízení, kde na
spolehlivosti záleží, tak jsem trochu znejistěl.

PL