Levny kabel 3x0,08 - 3x0,3

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pondělí Květen 4 21:10:35 CEST 2015

Dne 4.5.2015 v 19:49 Martin Persich napsal(a):
> Připojuji se k důraznému nedoporučení. Pro malé signály (např. RS-485)
> po několika měsících zdroj velkých problémů. Ale možná jen záleží,
> který číňan je dělal ...
> Takže pouze v případě, že chcete něco dlouhodobě zvlášť
> "nespolehlivého" :-(  Pro nějaké jednorázové ISP asi problém nebude.
> Martin. persich na transcon.cz

Zajimave. Presne k tomuto ucelu (RS-485 a 12Vdc napajeni) je mam doma
pouzite a cele to chodi vic jak 10 let. Jedine dva "konektorove"
problemy spocivaly v elektrochemicke korozi, sezralo to kus +12V. Poprve
mi na jeden spoj chodily chcat mysi (nevim proc zrovna tam, jestli jim
to delalo dobre nebo co, ale trefovaly se presne), podruhe se "netrefil"
kocour. Jinak nikdy zadny problem. Mozna se driv delaly nejake lepsi.

   TomM