MECH: lemovaci profil na nerez sito

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Březen 24 21:14:28 CET 2015

> Ani to nemusí být nějak zvlášť drahé. Blbotvar se vypálí z nerezi
> laserem doslova za několik sekund. Laser má dnes pomalu každý vesnický
> kovář, výkres mu pošlete mailem v DXF a zaplatíte za to takovou
> nějakou stokorunu za metr řezu + materiál. Naohýbá se to buď na
> klempířské ohýbačce nebo to zpravidla stejný vesnický kovář ohne na
> ohraňováku a vy si to jen dolisujete do placata.
>
> Aleš Procháska

No, laser me taky napadl, tim spis, ze bych asi mel kam to zadat. Ale
pokud jsem mel prilezitost videt laserem rezane plechy, tak - logicky -
kvalita hrany nic moc. Cili by se to zase muselo nejak brousit,
prinejmensim v tom vnitrnim "okne" ramecku, ktere bude ve vysledku na
povrchu...

Ale mozna ze to prece jen vyzkousim, mam dokonce i kreslice ;-)

Jen to ohybani asi bude horsi, prece jen je to postupne temi zvednutymi
hranami hodne uzavrene a navic neni moc za co material uchytit...

--
Jirka