MECH: lemovaci profil na nerez sito

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Březen 24 21:35:26 CET 2015

> No, laser me taky napadl, tim spis, ze bych asi mel kam to zadat. Ale
> pokud jsem mel prilezitost videt laserem rezane plechy, tak - logicky -
> kvalita hrany nic moc. Cili by se to zase muselo nejak brousit,
> prinejmensim v tom vnitrnim "okne" ramecku, ktere bude ve vysledku na
> povrchu...

> Ale mozna ze to prece jen vyzkousim, mam dokonce i kreslice ;-)

> Jen to ohybani asi bude horsi, prece jen je to postupne temi zvednutymi
> hranami hodne uzavrene a navic neni moc za co material uchytit...

> --
> [...]

To asi ano, to ohýbání by mohlo být trochu složitější. Ale když se s
laserem zachází správně, tak řez je hladký a lesklý, hrany ostré ale
bez otřepů (asi jako hřbet kuchyňského nože). U mnoha dílů je ani
nesrážíme protože to není potřeba. Ty "ošklivé" řezy většinou
pocházejí z plazmy nebo vodního paprsku.

Aleš Procháska