MECH: lemovaci profil na nerez sito

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Březen 24 20:17:36 CET 2015

> Sverak mam (nekolik ruznych) a casem bude i lepsi, ale verte tomu, ze
> lis uz jsem vickrat potreboval i na jine veci a nejakych 6 tun tim
> sverakem asi nedosahnu...

Když se o malý dílenský svěrák (třeba York 100 mm) pořádně opře
stokilový chlap, vyvine sílu klidně i přes těch šest tun.

> Jak uz jsem naznacil, esteticka stranka veci neni uplne vedlejsi. Ono by
> z hlediska estetiky uplne idealni bylo z toho plechu vyfrezovat
> "blbotvar", neboli obdelnik s vnejsimi kridelky a to pak nejak prehnout
> pres sito, ale jiste je Vam jasne, ze by to bylo za dlouhe penize ;-)

> Jirka

Ani to nemusí být nějak zvlášť drahé. Blbotvar se vypálí z nerezi
laserem doslova za několik sekund. Laser má dnes pomalu každý vesnický
kovář, výkres mu pošlete mailem v DXF a zaplatíte za to takovou
nějakou stokorunu za metr řezu + materiál. Naohýbá se to buď na
klempířské ohýbačce nebo to zpravidla stejný vesnický kovář ohne na
ohraňováku a vy si to jen dolisujete do placata.

Aleš Procháska