MECH: lemovaci profil na nerez sito

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Březen 24 16:49:47 CET 2015

> To ohnutí o 180 stupňů se dá dokončit na běžné klempířské ohýbačce, ta
> mívá přítlačnou lištu která má dost velkou sílu (funguje vlastně jako
> svěrák).

Ano, na to si vzpominam, jen to tam je trochu "schovane" pod tim telesem
ohybacky a tak ten sverak nebo lis mozna bude lepsi reseni. Kazdopadne
to zkusime tak i tak.

> Pro spojení v rozích bych navrhoval bodové svařování, to by
> se ostatně dalo použít i pro přivaření síta do toho přehnutého plechu.
> Bodování je v takovémhle případě standardní postup, různé filtry
> (třeba do kuchyňské digestoře) se takhle spojují běžně.
>
> Aleš Procháska

No jo, ale to znamena, ze profily (jejich konce) budou muset byt pres
sebe a to je presne to, co nechci. Navic zase hledat nekoho s bodovou
svareckou na nerez...

Jak uz jsem naznacil, esteticka stranka veci neni uplne vedlejsi. Ono by
z hlediska estetiky uplne idealni bylo z toho plechu vyfrezovat
"blbotvar", neboli obdelnik s vnejsimi kridelky a to pak nejak prehnout
pres sito, ale jiste je Vam jasne, ze by to bylo za dlouhe penize ;-)

--
Jirka