OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Březen 22 14:17:42 CET 2015

 22.3.2015, 14:12:48

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Martin Záruba napsal:

> Martin Záruba

> Protože automaty budou schopné reagovat mnohem rychleji, bude běžné, že
> auta pojedou za sebou blíže a větší rychlostí a přesto to bude
> bezpečnější než teď. Člověk ale nebude v tomto režimu schopen reagovat
> dost rychle.
Myslim, ze se pocita s tim, ze auta budou mezi sebou komunikovat.
Takze kdyz auto vykomunikuje, ze je rizeno manualne, popr. nebude
komunikovat vubec, ostatni se tomu prispusobi, treba vetsim odstupem.