OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Březen 22 14:24:49 CET 2015

Dne 22.3.2015 v 14:17 gatilo napsal(a):
>   22.3.2015, 14:12:48
>
> S pozdravem Pavel
>    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>
> --

> Myslim, ze se pocita s tim, ze auta budou mezi sebou komunikovat.
> Takze kdyz auto vykomunikuje, ze je rizeno manualne, popr. nebude
> komunikovat vubec, ostatni se tomu prispusobi, treba vetsim odstupem.

Presne tak, dneska taky vetsina z nas nejezdi metr za autem - automat si
to bude moci dovolit, ale lidsky ridic si da normalni odstup. A protoze
bude mit reakcni dobu vzdycky o neco delsi, nez automat, co treba pojede
za nim, tak tim nikoho neohrozi - ten za nim to ubrzdi vzdycky (jsem to
trochu zamotal - mejme tri auta, autopilot - clovek - autopilot) a
jestli to clovek nenabori do toho pred sebou, to bude zalezet na
pozornosti a odstupu toho cloveka, stejne jako dnes.

Pavel Kutina