FPGA a timing constraints

milger milger na pobox.sk
Pátek Březen 6 14:33:13 CET 2015

--Poprosil bych o nasmerovani - dejme tomu, ze mam 8 vstupnich pinu a
zalezi mi na tom, aby na registry prisel signal co nejvic soucasne -
--nevic je kazdy pin pripojen na 4 registry, celkove by to melo byt co
nejmin rozhozene.

Neviem ci to pomoze, ale napada ma casovy limit pre oneskorenie skupiny
vstupnych signalov. Pozrel som do nejakeho src pre Xilinx (Webpack) a v
subore pre def. pinov *.ucf mam napr. riadky:
TIMEGRP "TMG_Pads_PCI"  = PADS ( "IO_IDSEL" "IO_FRAME" "IO_IRDY" "IO_CBE*"
TIMEGRP "TMG_FFS_PCI"   = FFS  ( "U/PCI/*" "TMG_FFS_REGS" "U/IRQ/*"
"TMG_FFS_PCI_F");
TIMESPEC "TS_P_i02_pci" = FROM "TMG_Pads_PCI"     TO "TMG_FFS_PCI" 11 ns;
t.j. TS_P_i02_pci obecne obmedzenie skupiny vstupnych signalov na
register 11ns.

Milan

**