Proudovy zdroj pro LEDky

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Březen 4 13:12:39 CET 2015

Zdravim,
konecne mi z Ciny prisel balicek s temi paskovymi 10W LEDkami, co se tu pred nedavnem probiraly. Mel byste nekdo nejaky vyzkouseny pokud mozno jednoduchy proudovy zdroj, kterym by to slo napajet? LEDek mam 4 ks a chci to napajet z elektronickeho trafa pro halogenky, ktere po usmerneni naprazdno dava neco mezi 16 a 17V (ma na stitku 60W).

Da se vubec rozumny proudovy zdroj realizovat pri tak malem rozdilu vstupniho a pozadovaneho vystupniho napeti (16 - 17V na vstupu a teoreticky na vystupu 12V/0.833A na jednu pasku)?

Diky za tipy

Jakub Serych