Proudovy zdroj pro LEDky

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Březen 4 13:36:33 CET 2015

 4.3.2015, 13:30:54

Ten zdroj ma byt linearni nebo spinany ? Pevny nebo regulovatelny ?
Osobne bych to resil, zakoupenim spinaku 230/12V, trosku mu
zvednul U na rekneme 13V a rozdil reguloval jednoduchym linearem.
Nebo z opacneho konce, jako spinak treba PT4115 a krmit to 19V zdrojem
pro NB.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz