článek o Arduino IDE na rootu

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Červen 12 10:33:07 CEST 2015

Proti tomu nemám ani slovo, protože předpokládám, že dávno dobře víte co
děláte a že použitím už hotového produktu si jenom ušetříte práci,
kterou byste zvládnul, jen by vám zbytečně zabrala čas.

Problém mám s tím, když někdo po pár takových projektech se cítí být
velkým programátorem a pak vznikají SW produkty, jak je dneska známe -
obrovské, pomalé, nestabilní... A štve mě to, že jsme to všichni přijali
jako standard.

Jako typickou ukázku šlendriánu s Arduinem beru třeba to, že nedávno se
mě kolega (jinak velmi slušný PC programátor) snažil přesvědčit, že
LEDky se dají připojit přímo na nohy procesoru, bez odporu. Že na
Arduinu mu to funguje, tak to musí fungovat všude. Jak jsem psal - to
není problém Arduina, ale toho, že někdo s povrchními znalostmi se začne
cpát někam, kde by vůbec neměl být.

JMN