článek o Arduino IDE na rootu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Červen 12 10:55:35 CEST 2015

Na druhou stranu - přiznejme si otevřeně komu z nás se někdy nepovedla
nějaká technická prasárna typu shořelá led bez odporu.

prostě vývoj znalostí každého technika je lemován takovými pomníčky.  A
to že se tam cpe je v pořádku, furt lepší než aby rezignoval na osobní
rozvoj a seděl v hospodě (chlap bez koníčku je nebezpečnější než atomová
bomba)
Pokud bude mít takové ramena, že to zkusí prasit jako firma, tak jsou 2
varianty - bud se za pochodu stihne naučit základy a najde zákazníky se
kterými to ustojí a nebo to nestihne a jako pomníček za sebou nechá
zkrachovalou firmu.

Jako podstatně nebezpečnější trend vnímám příklon společnosti k měkkým
dovednostem - zeptejte se např osmáků co chtějí v životě dělat - pokud
dostanete vůbec nějakou odpověď, tak to bude typu bruselský úředník,
poslanec, novinář, spisovatel, případně popová hvězda.
Technickou profesi byste nedohledal. Takže jakýkoliv zájem o techniku je
pozitivní.

Tož takhle při pátku.

Petr