[OT] lampovy zesilovac ke kytare

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Červenec 28 08:32:35 CEST 2015

Zdravim,
  pro velmi hruby odhad vlastnosti vystupniho trafa staci vzit jeho velikost
ci hmotnost a vztahnout na pozadovany vykon.
  Trafa v zesilovacich Tesla povazuji za velmi solidne udelana. Maji velkou
rezervu prebuditelnosti a jsou z dobreho materialu. Treba pro tech 40-50W se
staci podivat na obrazek jiz nekolikrate zminene Mono 50, viz treba tento:
http://www.pajka.info/z0006-tesla-zesilovac-azk-405.php
(je to to leve, ale ono je beztak stejne velke jako to sitove vpravo :-) ).
  Bohuzel jsem nalit v jedne audioprodejne a koupil prevodni trafa 100V/4Ohm
20/40/60W (s odbockami) a ta jsou proti tomuhle tak ctvrtinova. Ano, neni tam
potreba tolik vinuti, ale to zelezo... Bud maji material s podstatne vetsim
sycenim (nevim, zda v teto oblasti bylo v posledni dobe neco vyrazne vylepseno)
a nebo jsou svindlovana. Muj subjektivni pocit je, ze nehraji tak dobre jako
to velke trafo z Tesly.
  Zdravi Pavel