[OT] lampovy zesilovac ke kytare

Úterý Červenec 28 10:00:28 CEST 2015

Ošizené trafo bude mít nejspíš menší indukčnost, nepůjde tolik do basů a
pokud se někde bude přesycovat, zase jen na nejnižších kmitočtech. Mono
50 byl jako univerzální zesilovač, musel přenést všechno a jak bylo
dobrým zvykem, musel přenést všechno už od 50 Hz a s plným výkonem.
Kytarový zesilovač tak nízké kmitočty přenášet nepotřebuje, možná pak
stačí to trafo o kousek menší. Taky bude rozdíl v odporu vinutí, asi to
bude méně tlumit bednu. Což u kytary taky nemusí být na závadu ...
rozhodující je celkový dojem. Je ale dost průšvih, když má zesilovač
ošizené elektrolyty a při přebuzení do toho namoduluje 100 Hz. Teda je
fakt, že nějaký soft limiter by měla být krabička a né to omezovat až
koncovým stupněm, ale muzikanti už asi jiní nebudou...
Anděl