[OT] lampovy zesilovac ke kytare

Úterý Červenec 28 06:24:51 CEST 2015

To asi jo, ale zatim spis resime technickou stranku veci ;-)
Samotneho me to zajima, zatim ma nejake tranzistorove combo asi 4 roky a
zvuk nic moc pokud mohu posoudit. Tak jsem zvedavej, jestli ty
elektronky zni opravdu uplne jinak...
Ma to jako hobby, ted je na brigade u pasu a vymysli asi, za co prachy
utratit - tohle vypada jako ne uplna blbost.
Jak funguje elektronka zhruba vim, ale tim to konci. Dovedu si
predstavit, ze na konstrukci a pouzitych dilech bude hodne zalezet,
tusim, ze vystupni trafo bude klicovy prvek - a ted je otazka, jestli je
teda srovnatelna masovka, u ktere nasel spoustu informaci, videi... nebo
ta predpokladam kusovka, o ktere se najde par informaci v diskusich a
jeste si nekdo stezuje, ze to hraje naprd...