OT - Prekupnici = [WAS] : dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Červenec 26 20:59:30 CEST 2015


Ted uz jen aby ses vrhnul taky na ty strojirensko-kutilske stroje :) :)

PK

Dne 25. července 2015 0:07 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz> napsal(a):

> Původní zpráva ze dne 24.7.2015 od Jaroslav Kotlaba:
>
> > Možná tohle chování podnikatelů (hezké české slovo STARTUP) bude i
> > tím, že nezkušený nadšenec se vrhne do podnikání, splácá si (nebo mu
> > splácá známý za flašku) webovou stránku a myslí si, že zákazníci si
> > sednou na (_!_) a pak se začnou stavět do fronty s nabídkami
> > lukrativních kšeftů.
>
> Buď v klidu, dělají to i již zavedené firmy. Jejej, já bych mohl
> vyprávět... Nikdo mi nevymluví, že to dělají naschvál. Protože já mám
> na webu napsáno, co na skladě mám, a co na skladě nemám. Logicky, co
> chci prodávat, mám na skladě v dostatečném množství, leda by mi to
> lidi vykoupili dřív, než doplním zásoby. A pokud něco na skladě nemám,
> pak to je uvedeno. Odesílám ten samý den. Když si něco objednávám,
> chci to mít hned druhý den. Proto svým zákazníkům dopřávám stejnou
> službou.
>
> Nicméně spousta firem (je jich snad dokonce většina), píše na webu
> "skladem", ačkoliv to skladem nemají. Teprve po objednání to oni sami
> objednají jinde. Pak samozřejmě dochází k těm trapným situacím, kdy
> vlastně zjistí, že zboží nemá skladem ani dodavatel. A začnou mlžit.
>
> Měl bych příkladů celou řadu, opravdu desítky za poslední dobu, kdy to
> mám ještě v čerstvé paměti. Ale napíšu jen jeden jediný příklad, jeden
> z posledních...
>
> Potřeboval jsem koupit nová světla na natáčení, ta starší už mi
> nevyhovovala. Měl jsem vyhlédnutá pěkná za slušnou cenu u firmy, která
> vypadala seriózně. Byla skladem, no a na webu psali, že odesílají
> hned. Tak jsem je objednal. Bylo to v pondělí, resp. ještě v noci z
> neděle na pondělí. Objednávku jsem zaplatil kartou a myslel jsem si,
> že v úterý budou doma.
>
> Prdlajs, v úterý nepřišla, ve středu nepřišla, dokonce ani ve čtvrtek
> nepřišla. To už mi bylo hodně divné, tak jsem tam zavolal, abych se
> zeptal, proč mi ta světla, která jsou skladem (a byla stále od
> pondělí), ještě neposlali. Pán povídá: "My jsme do nich neměli
> žárovky, ale dnes odpoledne nám přijdou a tak vám je ještě dnes
> pošleme." Odpověděl jsem mu, že se docela dost divím, když světla byly
> a jsou skladem, že skladem nejsou, a že jsem naštvaný, protože jsem je
> čekal v úterý. Prý mi tam dají malý dárek. No na to jim kašlu, fakt mě
> tohle vytáčí.
>
> OK, poslední dobou je zvykem se vytahovat Heurekou a hodnocením na tom
> portálu. I oni tam byli zapojení. Takže jsem jim to samozřejmě
> ohodnotil, když mi přišel dotazník. Napsal jsem jim tam, že miluju
> tyhle firmy, které se tváří, že mají všechno skladem, ale přitom to
> skladem není. A taky že už u nich nic nekoupím. Mohli sami zavolat,
> mohli se omluvit, místo toho dělali mrtvé brouky.
>
> Do Heureky mi odpověděli, děsně se divili, že jsem si dovolil napsat
> špatné hodnocení, vždyť mi přece poslali dárek jako omluvu a prý se
> omluvili. Jo, omluvili se, když jsem je seřval po 3 dnech, poslali
> hovadinu, kterou jsem nechtěl a mám jich doma deset (takový ten štětec
> na objektiv). A ani jsem se jich o žádný dárek neprosil, chtěl jsem
> jediné, aby dodrželi své sliby na webu a dodali včas mé zboží.
>
> Mimochodem, když někde vidím, že je firma zapojená v Heurece, mrknu
> tam. Zajímají mě dvě věci - stížnosti zákazníků a odpovědi prodejců na
> tyto stížnosti. Podle toho totiž poznáte, jak to doopravdy funguje.
> Pokud dodavatel udělá chybu, zákazník mu ji vytkne, no a dodavatel na
> to odpoví jinak než omluvou, sklopeným ocasem a příslibem zlepšení, je
> to špatně. A musím uznat, že už jsem tam četl hodně moc peprných
> odpovědí. To si hned uděláte obrázek, kdo s vámi obchoduje a jak se
> postaví k řešení případného problému.
>
> Na druhou stranu, pokud jste současně na straně prodejce, pak je tohle
> zase dost dobrá zpráva. Protože těmto překupníkům se hodně dobře
> konkuruje. Zákazník si od nich nekoupí dvakrát, takže si najde vás. A
> u vás už zůstane. Vím to z vlastní zkušenosti, mám spousty nadšených
> zákazníků, kteří mě neustále doporučují svým kamarádům, známým,
> kolegům, zákazníkům... A to hodně potěší, protože prostě vidíte, že to
> děláte dobře, že to má smysl.
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> ====================================================================
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
> telefony: 910 256 000, 475 501 627, 475 500 610, mobil: 602 409 601
> web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert na clexpert.cz
> ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz, Skype: callto://clexpert
> ====================================================================
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20150726/bcaebb75/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list