OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červenec 24 09:49:13 CEST 2015

 24.7.2015, 9:45:16

Nekolikrat, tu v minulosti byly zmineny nejake firmy, ktere dokazi
relativne levne, vozit tezke veci z USA k nam.
Ne ze bych s tim mel nejake zkusenosti, ale rikam si, kdyz nekdo umi
vozit od tama sem, mel by to umet i odsud tam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz