OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Červenec 24 09:07:56 CEST 2015

Překupník, to je něco jiného než prodejce co živí prodejem rodinu :-) To je
fenomén těžko popsatelný. Zavolejte si na pár inzerátů na bazošu kde je
ideálně cena dohodou a prodává to ženská. Je pár firem co prodávají stroje,
ale ti se takto zdaleka nechovají. Kontrast jak bílá a černá. Je to stejná
sorta lidí jak autoabazarníci.

Typicky:
- první cena je přestřelena klidně o 100% než cena obvyklá pak následuje
údiv že to nejste ochotni akceptovat a zahrají dlouhé divadlo ve kterém Vám
sleví 20% s tím že oni teda díky Vám krachnou
- Často ten stroj stojí ve fabrice dokud ho ten překupník neprodá, což je i
na léta, mezitím z něj zaměstnanci kradou díly
- Lhaní o stavu stroje, o výbavě, modelu
- Domluvenou cenu při odběru nerespektujou, s tím že u toho nebylo DPH apod.
 -Kazí trh, např. frézka FNGJ32, teď je jich na prodej min 20ks v čr,
měsíce beze změny, po roce zas v prodeji, vše uvedeno cena dohodou,
neslevní  žádný z nich
-A co mi vadí nejvíc je, že zbytečně mi ztěžujou vyhledávání v inzerátech,
ty stroje tam jsou měsíce beze změny a zbytečně je musím kontrolovat jestli
mezi němi nepřibyl dobrý inzerát.
Karel M.