OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

konference konference na ei.cz
Pátek Červenec 24 08:45:06 CEST 2015

V tom je asi mezi nami rozdil, ja timto musim uzivit nekolik krku, takze na zakaznika nemohu kaslat.
Dal uz nejake objednavky, dostal zbozi, zaplatil. Ted chce dalsi, takze pracuji

A co je prekupnik? Kazdy muze koupit a prodat. Ceny jsou smluvni. Zakaznik muze a nemusi koupit.

Galuszka Jan

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Karel M
Sent: Friday, July 24, 2015 8:37 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

Zajímavé, to jsme dva :-) akorát já na zákazniky kašlu a stroje zůstávají v rodině.
Ovšem v poslední době velký problém mám sehnat třeba dobrou frezku FA FU FN za rozumný peníz.
Klasické překupníky z vysoka ignoruji, protože:
Cena dohodou = po zavolání Vám sdělí cenu rovnající se váha stroje * cena zlata, prostě to zkouší
Dobrý stav = šrot (např. jsem viděl takto označen soustruh uprostřed prohnut jak na něj něco spadlo)
A úplně nejzajímavější je, že nejvíc překupníků jsou ženské.
Karel M.