OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Červenec 24 09:23:07 CEST 2015

Ještě dodám, že:
Dobrý prodejce uvede ihned v inzerátu cenu s rozlišením zda je s DPH, uvede
místo odběru, uvede zda je stroj možno odzkoušet, tedy zda je připojen do
sítě, počet a typ příslušenství a případně vyjmenuje zjevné vady (ty jsou u
každého stroje).
Prostě přehledný obchod. Takhle prodá stroj do měsíce.
karel M.