Klient wifi site

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 13 22:47:38 CEST 2015

A můžu se zeptat, co byste získal navíc tím Microtikem?
Sám píšete, že Vám to už 2 roky bezproblémově funguje.

Už jsem to psal dřív v tomhle vlákně, že tento triviální úkol zvládne
skoro jakákoli
WiFi krabička, co panu Vickovi padne do ruky. S datovým tokem 12 Mbit/s si
poradí i to nejlevnější zařízení, a ještě se přitom bude nudit.

Jaký půvab by mělo cpát tam nějaký Microtik nebo jiné hochnóbl zařízení?
Že to líp zní?
Pak se dá na laserovce vytisknou logo třeba Cisco a nalepit si to na tu
lacinou činskou krabičku. Jen to pak chce domů nepouštět ČOIku
(pro kolegy ze Slovenska: Česká obchodní inspekce).

PL