Klient wifi site

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pondělí Červenec 13 22:33:57 CEST 2015

Dne 13.07.2015 v 9:42 RV napsal(a):
> Zdravim,
>
> poradte mi co koupit? Potreboval bych jeden servrik odstehovat aby mi
> nehucel v mistnosti pres chodbu vedle. Je tam wifi signal z routeru
> TPlink (tusim WR841).
>
> Tedy staci mi zarizeni co se wifinou pripoji na AP a poskytne minimalne
> jeden LAN port pro server - tak abych byl transparentne v siti puvodniho
> AP.
>
> Rychlost do interneti neni zavratna - cca 12/6Mbps.
>
> Dival jsem se a nejak se neorientuju v tech pojmech client, bridge,
> gateway, extender apod. Navic kdyz uz se mi zda, ze by neco mohlo
> [...]

Dobrý den,

jestli to správně chápu, potřebujete bridge. Doma na to používám levný
WiFi router ZyXEL NBG-418N (4xLAN, 1xWAN, WiFI 802.11 b/g/n) asi za
pětikilo. Konfigurace je velmi jednoduchá - nastaví se režim Client
Bridge, připojí se k WiFI AP, nakonfiguruje se LAN část a hotovo. Dělal
jsem to jako dočasnou nouzovku, než dokončím strukturku, a trochu se to
protáhlo - už mi to běží přes 2 roky :-)
Kdybych hledal řešení napořád, asi bych použil Mikrotik. Před čtvrt
rokem jsem si na základě doporučení odsud domů pořídil jako hlavní
router MikroTik RouterBOARD RB2011iL-RM a jako AP UBNT UniFi AP Long
Range. Bezproblémová konfigurace i provoz.

jf