Klient wifi site

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 13 15:52:14 CEST 2015

Takové jednoduché zadání splní snad jakékoli WiFi, které vám přijde do ruky.
Nějakého clienta umí skoro všechno. To nejhorší, co se může stát je, že
by ten
klient byl routovaný a ne bridgovaný (což ale není žádná tragédie).

Tohle (client+bridge) splní třeba i miniaturní krabičky jako TP-Link
TL-WR702, které
se na Aliexpress prodávají za nějakých 15-20 USD. Navíc se napájejí
jenom přes USB,
takže nepřibude žádný další adaptér do zásuvky.
Mám pocit, že nejlevnější podobné hračky se dají pořídit už snad i pod
10 USD.

PL