OT: Uroven konference was Re: OT? Schemy k zariadeniam, was: Elnec LabProg48LV c2UgbG91xI3DrS4u

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Červenec 3 08:13:00 CEST 2015

Pridavam se s podporou. Taky mi to vadi. A taky si myslim, ze je uplne
jedno jakym jatecnym zviretem se navzajem clenove konference castuju - je
to spatne vsechno. Ale pokud akceptujeme jedno zvire, meli bychom
akceptovat vsechny.
Mimochodem taky jsem ovce, ktera plati Microsoftu, nechava se spehovat
Googlem/Androidem a dela nekolik dalsich "beeeeeee" veci. A myslim si, ze
jelikoz jsem svepravny a ty penize si poctivou praci vydelam, tak na to mam
plne pravo.
A ohledne prinosu p. Jirky - v te zaplave jeho prispevku, ktere mi lezou na
nervy se mi ty jeho prinosne tak nejak ztraci... Ale nemam duvod Vam
neverit.
Marek