OT: Uroven konference was Re: OT? Schemy k zariadeniam, was: Elnec LabProg48LV c2UgbG91xI3DrS4u

Kosta kosta na mcu.cz
Pátek Červenec 3 11:54:18 CEST 2015

OK,
tož se omlouvá ctěnému kolokviu za mé výlevy na adresu pana Jiřího. Aby
to nebylo pochopeno zle - neomlouvám se panu Jiřímu, za vším co jsem na
jeho adresu napsal si stojím.

Je právem každého člověka si zvolit co a jak bude soukromě dělat,
používat, myslet si (samozřejmě pokud nenarazí na vyšší zájem). A také
je jeho právem si do toho nenechat kecat. A pokud mu toto právo někdo
upírá, tak se může samozřejmě bránit. No a já se jen a pouze bráním -
bráním si své právo na dělání blbostí, chyb, etc

Kdysi před dávnými věky jsem dělal na UNIXU, má úplně první  knížka o
UNIXU byla v ruštině, neb nic jiného jsem o něm tehdy nesehnal. Pak jsem
se dostal k mikropočítačům a CP/M. Tehdy bych na Microsoft nevsadil ani
pěťák. Myslím, že dnes bych zde lidi znající Digital Research spočítal
na prstech. S Windows jsem se potkával od první verze, ale na pracovním
počítači se mi objevila až verze W98 a Windows jsem zůstal věren dodnes.

Proč? No vyhovují mi. A o tom to celé je - VYHOVUJÍ MNĚ OSOBNĚ.
Proč bych měl někoho osočovat, nebo jím opovrhovat, že jemu vyhovuje
něco jiného? Je to většinou jen a pouze jeho osobní volba a tu
respektuji. Ale vyžaduji aby dotyčný respektoval i volbu mou.

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský