OT: Uroven konference was Re: OT? Schemy k zariadeniam, was: Elnec LabProg48LV c2UgbG91xI3DrS4u

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Červenec 3 06:52:37 CEST 2015

On 3. 7. 2015 6:18, Galloth wrote:
> [...]
> vetsinou k veci (i kdyz se tema diskuze casto posune jinam nez byl
> puvodni zamer), odpovedi jsou formulovane korektne a jejich cilem je
> diskuzi posunout. Toto je prvni tema po dlouhe dobe (snad mozna poprve
> co si v teto konferenci pamatuji), kdy jeden diskutujici nazval
> druheho volem. Fakt, ze Kosta otevrene napsal, ze cilem jeho prispevku
> je pana Jirku a ostatní zastánce jeho názoru vytočit vylučuje
> jakoukoliv diskuzi o tom, ze prispevky byly spatne pochopeny.
>
> Takovouto diskuzi bych ocekaval na novinky.cz <http://novinky.cz> nebo
> podobnem bulvaru, ale zde jsem prekvapen.

Je zaujimave, ze vam vobec neprekaza, ze vas milacik Jirka uplne bezne
oznacuje znacnu cast clenov konferencie za vovce, vovcany, stado,
velkobratov a vlastne sa navaza do kazdeho, kto sa chova inac ako on,
pouziva nieco ine ako on a mysli si nieco ine ako on (je to vlastne taky
maly ubohy kryptobols).

Nariklad mne - a zrejme aj Kostovi - to vadi dost.