Převod programu na mobil

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Leden 31 17:07:34 CET 2015

Dík, obával jsem se, že to tak nějak bude. Má to přes 3000 řádek kódu,
takže přepsat by byla dost fuška. Ale pokud to USB/RS-232 stejně
nechodí, tak to nemá smysl.
Zjevně mnohem lepší řešení je malý notebook s W (tak to dělám teď).
Nevíte ještě jak je to s mobily s W8? Je to jen obchodní název nebo je
to skutečným W trochu podobné?

Martin Záruba