Re: Převod programu na mobil

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Sobota Leden 31 17:28:18 CET 2015

Ted jsem zkusil na cinskem Xiaomi Redmi 1S s Androidem 4.3 pripojit
prevodniky (RS-232) CH340 a CP2102. Stahnul jsem nejake app z google
play. Vsechny videly nejake zarizeni, ale nedarilo se mi s nimi
pracovat. Zkusil jsem propojit rx a tx a poslat si text - nic neprislo
zpet.

Dulezita vec - potrebujete univerzalni aplikaci, kterou chcete dat na
google play a budou ji pouzivat tisice lidi? Nebo potrebuje aplikaci
pro zamestanance, aby nemuseli nosit notebook? V tom pripade bych
pohledal nejaky levny tablet s USB OTG a podporou prevodniku. Treba
nejaky tablet, do ktereho by sel dat CyanogenMod. Podporovat jedno
zarizeni by nemusel byt takovy problem.
100% by bylo pouzit nejaky RS-232-wifi/ethernet prevodnik a pak
pracovat normalne s TCP socketem. To pak pujde vsude.

Asi nejlevnejsi a nejjednodussi by imho bylo pouzit RS-232---bluetooth
prevodnik. Stoji par korun http://www.ebay.com/itm/261652368444
A na Andoidu by nemel byt problem:
http://developer.android.com/reference/android/bluetooth/BluetoothSocket.html
http://stackoverflow.com/a/7780376